IHIHIHI

Något extremt kul med att internetshoppa
är att man blir så exited när paketet efter all väntan kommer hem!!
Mitt paket med alla napakorun har kommit!
Beställde produkterna 7.7, två dagar efter det
skickade de ett e-mail där det stog att paketet är skickad.
Fick vänta åtta dagar tillsammans, fast själva deliveryn tog
bara sex dagar.

Tänka sig sex dagar denna rutt:

Fabriket Thailand - Bolaget i Tyskland - Min postlåda


Är mycket nöjd med mina köp!
Finns inte på bilderna men köpte också
tre extra lås/kulor.

Denna är min favorit! Bestämde att ha på den först :)!


Simpelt men sött! :3


Denna är lite speciell, men jag gillar den endo!
Smyckena var endo så billiga så! :D


En vanlig med svart ram, blev kanske lite mycket
rosa/pink i detta paket btw? :P


På bilderna ser ni att smyckerna har olika storlekar om ni tittar noga.
Den andra och den sista är bara 8mm långa, medan det inte fanns
i mindre av första och tredje, men nu ser man att de mindre
passar bättre också :)


Så alla korun som jag äger:


+ en grön, min första, men den ligger i bottne på av
Kiskosjön, och jag har svärt att jag skall dyka upp den ><




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback