Back in town



Jag är vid liv, jag har bara inte orkat blogga. Istället trodde jag att Janni skulle slänga in det där inlägget hon lovade att skriva för 3 dagar sedan redan.Jag har spenderat tisdag - torsdag på stugan. Har varit jävligt skönt måste jag säga. Har simmat, läst, solat & åkt båt. Hade dessutom grannbarnen med så syster hade sällskap - jag hade lugn och ro.

Det här var sista veckan på stugan, efter idag blir det bara veckoslut... men inget att klaga över där heller. Men det ska bli riktigt skönt att spendera de två sista veckorna i stan... Det får lov att bli en jävla massa program de sista två veckorna! För jag har varit otroligt osocial i sommar... tyvärr. Och jovissst, det är 2 veckor kvar av sommarlovet, det första jag känner är stress & ångest. Kännde mig aldrig "nervös" för att börja lågstadiet eller högstadiet, men nu är det nog lite "nervöst" om jag ska vara ärlig.

Skulle ha beställt kläder från H&M men när alla de nya kläderna inte ens finns i lagret ännu, så orkar jag inte vänta + att det harmar ifall de är i butiken före man själv har de hemma... Någon som vet om kläderna kommer till butiken eller lagret(nettin) först?


Säger mer än 1000 ord.

Spiltan - snyggt stug"fin" är man ju såklart.
Walk, walk fashion baby.
En äkta buse - fick en överraskning när man kom in i köket och katten sitter vid smörpaketet.
Hupps, blev ett ganska långt inlägg.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback