Summer of 69

Dagen är snart slut igen! Fick ut mitt finskaprov, blev väldigt förvånad. Som folk brukar säga anners "de gick skiit, ja får en femma! yhy" Så trodde jag att jag påriktigt skulle få en sexa. Så kände mig mycket förvånad när jag fick ut mitt prov och fick en åtta! Liten chock fick jag ju. Jag brukar ha en sjua i finska.
På musiken sjöng vi "Summer of 69", kommer troligen sjunga den tillsammans med andra musikgruppen på sommaravslutningen! Tror att jag tror det kommer bli gr8 bara man tänker lite possitivt :)


Ska just läsa till fysikprovet - som vi har på fredagen. Känns inte riktigt okej när man inte ens vet vad provet kommer handla om, eftersom man gett upp efter när man inte förstått något när läraren mumlat vad det handlar om och försökt förklara hur transformatorer etc. fungerar. Så allt blir nytt att läsa hemma nu.
Och 20.00 blir det RumpaMage, måste ta mig i skinnet och använda mitt månadskort!

Tumblr_lfcvw31rgd1qfc53bo1_500_large

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback