Paket !

Hade en stressig morgon, med stort S, lockade håret vilket tog en hel evighet. Blev lite väl lockigt, men anner helt bra.


Vi fick veta vad vi fått i engelskaprovet... haha, det var verkligen dåligt för att vara mig! Så nu måste jag väl vara grymt aktiv på lektionerna och få bra i grupparbeten och uppsatser.
Det har kommit paket med pärlor i både hem och till posten, så nu väntar jag på mamma så hon hämtar hem det andra paketet. Har ockå beställt annanstans ifrån, men de kommer väl först om någon vecka.
Så det blir bara att sätta igång smyckesverkstaden igen, men måste ju läsa fysik också, har prov imorgon och förstår ingeting. ;) Smyckena är mellan 10-20€ beroende på materialkostnaderna. Men det är ju personligt, ingen annan har ett likadant!

En annan kul sak är att jag hade rätt! Hehe, blivande läkare är man ju, haha!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback