Nattinlägg

Vetni, när skolan började igen efter jullovet så bestämde jag mig för
att vakna genast varje morgon när klockan ringer och inte dra mig i sängen
ca 45min.

Ärligt sagt klarade jag det första dagen och nu är allt som det var före lovet.
Har ni några som hälst tips om hur man vaknar bra och snabbt på morgonen?
(Ifall man har en usel självkontroll xD)
Förr gick det hur bra som helst, menmen..

Har kollat lite youtube som vanligt, borde ha en datalakko igen..
intresseklubben antecknar flitigt igen engång...

God natt gott folk ;)!


Yeah, snart min honey ;)




1. Gå och lägg dig tidigare :)

2. Ha din väckarklocka så att du måst stiga upp från sängen. OBS! Väckarklocks ljudet måste ha jätteirriterande ljud och högt, och så måst de hålla på länge.

3. Ta på dig en filt genast då du stiger upp från sängen... Värmen som kommer från sängen är en av orsakerna varför man far tillbaka till sängen när rummet är kallt.

4. Gör några morgonrörelser, typ hoppa x-hopp, magmuskler och hulahula

5. Ta en snabb, kall dusch

6. Börja fixa dig klar genast

2011-01-18 | 17:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback