Dag 1 - En bild på mig + 10 faktan om mig.

1. Jag kan ingenting om teknik, inget extra om datorer, telefoner eller något ifall jag behöv göra nåt speciellt med datorn så ber jag min nörd till pappa att fixa det. :P

2. Jag har medfött hjärtfel, föddes utan mellanvägg i hjärtat, så den måste sys dit - så jag har en goretexlapp i mitt hjärta. Jag lever helt vanligt, äter bara blod-ut-tunnande medicin morgon och kväll.

3. Jag vill alltid ha rätt. Jag älskar att ha rätt. Men har lärt mig att det inte alltid ändå är så. :)

4. Har aldrig testat röka, tobak är nåt av det äckligaste jag vet. Förstår inte hur man kan utsätta sin kropp för sådana gifter. Det är nåt jag kanske kommer testa (ett bloss) senare i livet, men har inget behov av det nu, verkilgen inte, det luktar illa, man får dålig hy, det skadar kroppen och allt annat möjligt! Usch helt enkelt.

5. Jag vill bli läkare när jag blir äldre, vill studera vidare till det efter gymnasiet (kanske folkkis), men vet dock inte om jag orkar studera så länge och klarar av studierna till det, speciellt inte på finska, så har allvarliga tankar på att studera på läkarlinjen i Sverige. :/

6. Jag är mycket med min familj, de betyder massor för mig. Jag anser att varför kasta bort den tiden på att istället festa varje helg och inte alls vara hemma, när man hinner göra det senare i livet? Alla växer vi upp, den här tiden kommer inte igen.

7. Jag tycker om att läsa, man kommer in i en helt annan värld, man kommer bort från sitt eget liv, får läsa om andras problem så jag läser speciellt mycket om det är någo problem eller liknande i mitt liv. Då kan jag läsa flera böcker på en vecka.

8. Jag vill skaffa napakoru, men före det vill jag känna att jag är bekväm med det, att jag har en tränad kropp som jag trivs till hundra med. När det händer så skaffar jag napakoru. Därför har jag inte skaffat det ännu, men kommer verkligen skaffa det ännu, det hänger bara på mig själv.

9. Jag är väldigt kort. Men det har aldrig stört mig, tror det stör andra mera än vad det stör mig! Vilket är ganka roligt. Har inget emot att vara kort, hellre kort än jätte lång. Klart jag gärna skulle bli 160 men jag överlever om jag inte blir det. Kort har jag alltid varit och kommer alltid vara. :D

10. Jag har en gång i mitt liv färgat(blekt) mitt hår, det är länge sedan men ångrar det nåt otroligt, det såg så enformigt ut och så jätte tråkigt ut, men man måste ju testa på allt. Men nu är det snart helt borta, mitt hår har växt ut så mycket så det är inte mycket kvar, nu har jag min naturliga hårfärg.




tråpkigt o inte kunna dricka bara för man går på sån medicin

2011-01-24 | 10:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback