COD - 35

Skoldagen gick helt bra, en lite "spänd" början på samhällsläran, när rektorn kommer in tillsammans med klassföreståndaren och vill att alla ska skriva ner vem det är som har kastat saker på läraren. Fick ut mitt matematikförhör - andra gången jag fick fulla poäng, ska visa den där läraren att han hade fel.
Efter skolan blev det Emmas place och där matade vi lite COD, man kan säga att det var första gången jag spelade det, så sakta men säkert går det ju. :P 35 är rekordet hittils. Nu väntar jag på att min bror ska komma hem på posten, så jag kanske ska få spela lite med honom... men självisk som han är så tvivlar jag på den saken. Teater övningen var lame, sällan. Vi var hälften av alla som borde varit där så vi övade bara lite repliker.

Det har sjunkit ner en hel del "bakelser" idag när jag kom hem. Mamma har ett ljusparty hemma så hon har bakat en massa gott, som jag tyckte att skulle sitta bra med i magen. Hehe. Så det blir sportten imorgon, kanske 2 timmar, om jag orkar.

5387111861_ec92026656_z_large


fin blogg :D

2011-01-25 | 20:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback