Your name is in my phone

Dagen började med två tyska lektioner, fick ut tyska provena, 66/70 poäng gav mig 9½. Så är jätte nöjd!
Provena bara plockas in i provkalendern hela tiden, har modersmålsprov imorgon - har aldrig gillat modersmål och det syntes på mitt förra betyg, så får se hur det går. Sedan har vi också hälsokunskapsprov snart - vilket inte borde vara så svårt bara man orkar läsa. Vår lärare brukar tycka om att (ska säga ett fult men sant ord nu) "fittas" och lägga dit omöjliga uppgifter, erfarenhet från förra förhöret. Ett geografiprov har också lagts in, men det borde vara en tid tills dess. Dagen i skolan har varit ganska händelse full, hänt både det ena och det andra, nothing more to say about that.

Tog en semla från bageriet på vägen hem, såå gott!
När jag kom hem satte jag mig och gjorde ett armband, som ni får se nedan om inlägget.
Har fått min telefon tillbaka, mamma lämnade in den på måndagen (förra veckan?) så är lite förvånad över att den redan är tillbaka. Janni och jag hade redan ordnat försäkringspapper etc. men på pappret stod det att det for på garantin, vilken lättnad att inte behöva lägga ut pengar på det! Då hade gubben i butiken sagt att det inte skulle göra det. Så nice!







//Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback