I learned to live half alive

Snart fredag igen. Hela helgen kommer spenderas i grann"byn"
på läger med massa småungar, naaac.
Så nu ska det snart packas, kommer ha massa kläder med eftersom det är så kallt.
Kan tro att jag har 2-4 kassar med saker. That's me you know. Anners blir det väl
påminne, kompisar och sömn för resten av slanten.

Skoldagen gick väl bra. Det var penkkis, engelska föredrag (som sket sig) & brandalarmet gick igång. Något "fel" med "kännaren" eller vad det nu heter,  eller så hade nån lekt med den. Sjukt kallt att stå ute utan rock, inte undra på att man blir sjuk sen. På tal om kallt, så tänker jag inte ha ute gymnastik imorgon! Verkligen inte. Skrinning står det på nätet, skrinning om det är över -15 och isåfall skrinnar man med hjälm. Hett säger jag bara!


Har spenderat eftermiddagen med bra vänner på darins. Stadens träffpunkt. ;)
Christian, Jens, Oscar, Simo, Emma och Emma, hoo-ho va man kan skratta! Nätt schack det där!
Fet och mätt ska jag nu börja packa.






Så TjabbaTjenaHallo!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback