Sportlovsläger

Äntligen hemma. Det var några gånger jobbigare än vad jag trodde det skulle vara.
But I'm sill alive, nätt i jämnt. Ungarna var ganska många och vilda var de också. Fasst några normala ungar fanns det ju. Andra dagen fick supertrögt, tiden gick långsamt man var trött eftersom ungarna inte förstod innebörden av "vara tysta och sova"! De fantiserade om döda människor som kom upp från gravgården och massa konstit och till slut krämmde de uppvarandra med sådant där struntprat. Massa roliga och mindre roliga saker har de också sagt. Vissa elaka också. Ungarna är i sin ärligaste ålder, heh.
.
Anners har det varit ganska snuskigt också.
När man talar så missuppfattar ledarna och sedan sitter man och skrattar, det är vi det.
.
.
Borde packa upp, men glöm det! Tänker lägga mig i soffan istället.
SovaSovaSova bort resten av sportlovet!
GammalGoding♥
.
//Amanda


Bilden: Jag saknar er ! när jag kmr hem ska vi SÅÅ göra om det. <3 puss

2011-02-21 | 09:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback