Gokväll

Var ut och gå med mamma och pappa, vi sökte bilen på samma gång från min moster.
Sedan blev jag ensam hemma igen, de andra begav sig till påminne och simhallen, men jag hade huvudvärk såå blev hemma. Skulel gärna farit till påminne ett varv. ;s Mamma hämtade hem kinesiskt. En av mina favoriter. Tack Mamma! ♥

Skolan börjar imorgon igen. Känns inte riktigt bra. Men om jag ska tänka possitivt så har ajg ca 60 dagar kvar i skolan och sedan blir det sommarlov. Och de som tänker sitta i skolan alla dagar ni får så har över 70 närmare 80 dagar kvar! Haha. ;) Imorgon börjar också ansökningstiden till skolorna, GEA. Känns lite skrämmande. Man ska välja nu, det är något man inte ändrar bara sådär efter att man valt det, det kommer påverka mycket beroende på vad man väljer. Jag vet vad jag ska ha som första val, men som andra val har jag däremot ingen aning, vill verkligen inte till grannstaden -  det lockar inte det minsta. Så får väl kolla lite med mamma ikväll. Känns ganska nervöst nog. Haha.



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback