Shop until you drop


Har just kommit hem efter att varit borta klockan runt.
Reorna var helt okej, skulle säkert hittat några plagg/saker till om jag skulle orkat gå och kolla riktigt ordentligt genom varje butik. Men när man börjar i Åbo och går där i 5 timmar och åker man vidare till Mylly och går där i 2 timmar... åt gott också, blev en dag med mammatid. Påtal om Åbo så vet jag inte vad det är med den staden, men när jag stiger ut på salutorget så får jag bara en känsla av att jag vill vara just där, helst vill jag studera i Åbo också, men vem vet ifall jag ändå hamnar i Hesa eller Vasa..

Irritationen som kommer då man märker att ett plagg man köpt en vecka före rean började nu var på 50% rea. Blev ännu några tröjor i garderoben och en tredje race marine huppari, men ingen peak huppari ännu heller. Problemet är att jag vet hurdan jag vill ha och den inte finns någonstans.. Godis blev det också.



- Amanda -


Bor du i finland? =)



sv: Jag är 18, dudå? =)

2011-12-28 | 00:31:19

alltid lika kul och shoppa:)

2011-12-28 | 01:13:19

sv: Okej najs =)



Jo var där och kollade lite en sväng :)

Aha okej, vart i sverige brukar du vara? =)

2011-12-28 | 01:16:20

Hejsan Amanda! Fin blogg, heter du Amanda på riktigt?, haha dum fråga men aa. :)

Mitt namn är Emmy, och jag är en fjorton årig tjej ifrån Stockholm, och jag uppdaterar min blogg massvis med gånger om dagen, jag bloggar väldigt mycket om mitt liv som tvilling, om hur jag tagit mig/tar mig ur min depression, mina drömmar om att slå in som sångare, och mina med och motgångar. Och framförallt, min unika stil.

Skulle vara superkul om du ville följa min blogg, tack för att du tog din tid att läsa detta, kram ifrån Emmy.

2011-12-28 | 01:23:32

sv: hej :) Nää jag flyttar om mindre än 3 veckor :)

2011-12-28 | 01:50:48

tack! :D, från thailand! :D

2011-12-28 | 06:54:15

sv; hm, alla andra år jag har varit iväg har det varit jättebra, men i år har jag knappt orkat gått in på affärerna då det har varit smockat med folk :)

2011-12-28 | 12:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback