091211

Sitter och äter for tillfället, börjar känna mig som kvinnan i köket. Har andra dagen i rad nu kockat ihop något underligt. Och mamma är såhääär glad eftersom jag inte är den som plockar undan efter mig heller. Idag blev det en vegetarianisk pasta&tomat soppa. Lite kompromisser blev det eftersom butikerna bestämt sig för att inte ha krossade tomater på burk i lager, så tack för den.

Var på stage tidigare idag, jomoj säger jag åter igen.
Nu på kvällskvisten blir det besök, nåt drickbart och troligen en hel del annat gott.
Idol final är det också på schemat, vet inte vem jag ska hejja på för båda är ritkigt riktigt bra!
Men såå olika stil, Robin kan sjunga jävligt bra och rent, medan Amanda har sin egen stil men bara kan sjunga det. Låt bäste sångare vinna!
Tänker hoppa över stage imorgon och sova riktigt länge.

378088_283245928385089_255855914457424_809678_1546282759_n_large

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback