who needs a heart when a heart can be broken

Ikea resan blev riktigt lyckad. Hittade en hylla, vilket var det viktigaste. Tyvärr var de lådorna jag skulle ha slut, så det får bli till en annan gång.

8 tiden for jag och träffade Emmi & Emma, har inte sett Emmi sedan juni (?) tror jag, men hon verkar ju ha det bra i pargas vad jag förstod. Efter att Emmi farit fortsatte Emma och jag på en lite längre länk och träffa då också lite schack. Kom hem halv 12, normalt. Blev en ganskavälbehövlig pratstund. Hyllan är redan ihop satt, man är ju inte helt blåst om man säger så, de som inte klarar av att lägga ihop ikea möbler so good luck in life!

Tumblr_lo53lm2p031qmohofo1_500_large

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback