En lång tisdag

Stressg dag kan ma säga. Skoldagen var jobbig, var trött och ingeting funkade överhuvudtaget. Tvåtiden hade jag håltimme så då blev det lunch med älskade mamma på Brasseriét. Efter de två sista lektionerna var det bandinfo som gällde, två ettor var vi.. 

Har fått låna chess nu, så har börjat se på den men fattar inte riktigt idéen med den ännu.
Men får väl se till att fatta det tills imorgon eftersom det är föredrag om det på torsdagen!

Var till Tenala med pappa, har köpt en kamera, en pentax K2000 + 2 objektiv & extern blixt.
Har inte riktigt bekantat mig med den ännu, har inte haft tid. Så har inte ännu bestämt mig för att älska eller hata den. Men jag hoppas innerligt att den är bra, anners får jag ångest.

Nu sitter jag med en svartvit kattunge i famnen, Btis kallar jag den, men måste nästa byta namn på den nu - den ligger och spinner innan för skjortan. 

Inga bilder nu.. har inte tid att ladda upp dem.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback