Torsdag kommer före fredag

Började 8 idag, första gången är väl jobbigast hoppas jag, det värsta är att sedan gå trött under hela resten av dagen efter för lite sömn. Skulle sluta 4 idag, men slapp tidigare så passade på att laga musikpappret redan nu. Och så måste man beställa en grafiskräknare för 122€.. kommer harma nåågot om man sen hoppar av långmattan. Hittils trivs jag allmänt i skolan också, vilket som är possitivt, tycker om det självständiga arbetet speciellt mycket! Och så känner man sig väkommen redan från första början, jag kan ärligt säga att hittils trivs jag.

Läkarbesöket gick bra, celiaki provet var negativt men det gissade jag redan sjäv.
Nu ska jag testa 2 veckor på laktosfri diet.


- någon trött person -

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback