Lyckat..

Jaadåå.. nog är jag alltid lyckad nog.
For till läkaren med mamma.
Satt inne hos läkaren först, sen kom de på att hon som jobbar i labben var där idag.
Och att jag skulle ta ett 3 rör blod. Eftersom jag inte har problem med varken nålar eller blod så var det ju inte obehagligt. Man kan säga att jag lätt skulle kunna göra om det.
Nåja, hon tog rörena, allt var helt bra. Sen går vi ut till receptionen och efter någon minut svartnar allt för ögonen. Mamma hinner just märkade före jag skulle fari i golve. Såjoo, duktigt. Troligen blev alla mina värden på låga...  Första gången man svimmat, schyst!


Har 9 katter hos oss förtillfället. Felicia hämtade till 3 stycken, hemskt vilda katter. Och senare idag kommer Päivi efter de tre kattungarna. 


Skulle ha träffat Emma idag också,
men jag ides inte ta risken att fara till stan direkt efter the little accident.
Däremot kommer väl Janni hit senare. Ringde just och väckte henne så hupps.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback