länk

Var på länk där 8 tiden och for till Janni, vi konstaterade att vi verkligen måste träffas någon dag.
Och Janni bestämde också att hon skulle köra hem mig från sitt, så det blev en ytters kort länk.
Och så kan man inte kalla det länk heller, eftersom jag gjorde det misstaget att jag åt före jag for, kramper ♥

- Amanda -


sv; Jag har en norge-flagga på väggen eftersom att jag är norsk, hehe;)

2011-08-28 | 21:48:21

Hej! :) dags för dagens blogg hos mig, så kika in och anmäl din fina blogg! Tävlingen avslutas sent ikväll och vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare! :) kramis



http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-anmal-er-har-avslutas-mandag.html#comment

2011-08-29 | 07:20:32

sv: Min kamera ( pentax K-m) är nog det bästa köpet jag gjort, någonsin. Det är en bra instegskamera och man har goda möjligheter att utveckla sin fotografering! ett OBS!! är att det inte finns några såkallade "fokusprickar" som på dyrare kameror. Så man får lära sig sätt skärpan själv ända från början! Hoppas du köper en kamera! :D lätt värt pengarna!



fin blogg!

kram på dig

2011-08-30 | 21:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback