För mycket tid att fundera

Var på länk med Emma på dagen.
Mot kvällen fick jag hemsk migrän så har luggit i soffan resten av kvällen.
När man ligger och försöker sova så tänker man allt för mycket!

• Jag har från och med idag börjat med godis/chips/sötsaker/limo strejk
• Jag är faktiskt nervös/stressad över gymnasiet. Speciellt finskan. Att presentera sig på finska är nåt alla borde kunna ju förfan... kanske jag också lyckas med det
• När skolan börjat ska jag skaffa kort till sportten
• Jag vill att mitt blodprov ska visa att nåt är fel, så man kan åtgärda det, orkar inte ha det såhär längre


Efter att jag avslöjat lite av mina funderingar så bjuder jag på denna.


- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback