Ett år svävande på rosa moln.

För exsakt ett år sedan trodde jag att jag var störtkär,
men har upptäckt att det går att vara fler steg
kärare än så, Robin jag älskar dig♥

Det finns folk som har sina egna åsikter om vårt förhållande,
men om jag är ärlig så I don't give a shit.
Folk får tycka precis vad de tycker, huvudsaken att vi har
det bra, right? ;)



"And all that counts, is here and now,
my universe will never be the same,
I'm glad you came,
I'm glad you came"





Vi var och åt på knäppen, trots att förra gången jag var där
(med klassen) var jag missnöjd med servicen. Nu när man
släpade sig dit för matens skull fann man en glasbit i maten..

Värsta ersättningarna var det ju såklart, antagligen
vill de inte att terveystarkastajan får veta, haha.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback