100811

Jaha, då ha man sitt på Julias Ögon & Remember Me. Båda bra filmer, men konstaterade med Janni att vi borde stängt av Remember Me då när vi trodde att den var slut - alltså före han dog. Hade allmänt kiva med flicksen och sådant.

Imorgon blir det Sello om allt går som planerat. Ska köpa det sista inför skolstarten och så hoppas jag på att hitta lite kläder. Känns som om jag går med samma kläder om och om igen - vilken jag troligtvis gör också.

Nu har vi 2 kattungar hos oss igen.
Två små somaliabarn som jag kallar dem. Smala dom bara den.
Andra överraskningar fick jag också idag, men de bör inte nämnas, hihi!

http://data.whicdn.com/images/13064605/o6tNb_large.jpg?1312765561

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback