Öllimölli paita!

Igår var vi först lite ut och cruisa med mopon, och sen
kom Hannah en sväng till mitt :)
Sen följde jag hem Hannah, och på hemvägen såg jag
något verkligen underligt. Kanske jag måste
skaffa glasögon eller kanske jag tappar vettet?

Äh.
Amanda jag vet vad du tänker när du läser detta.
Fan va jag är bra.

Annat ointressant?
Jo, jag tryckte färdigt en t-skjorta i hanttan.
En ÖLLIMÖLLI paita! Själva öllimöllin är
ritad av Tarre! Ritar skitbra!







Vill du tävla om ett par valfria converse?? :D

klicka dej då in på denna länken.. http://myranstankar.blogg.se/2011/april/tavla-om-converse-eller-rayban-brillor.html#comment

och följ tävlings reglerna!!



förlåt om du inte gillar reklam men vem vill inte ha chansen att vinna ett par converse lixom?? ;)

2011-04-27 | 20:56:55

Men, snälla Janni! Ja vill veta vad du såg! :D

2011-04-28 | 09:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback