Never give up

Inget speciellt har hänt idag. Slutade 15.30 och efter det har jag spenderat dagen hemma. Har fått min första 6;a i ett prov. Fick ut finska provet oc det stod 6+ på det. Blev inte ens besviken, är endast glad att jag fick godkännt! ;)
Konstaterade imorsse att cykeln måste plockas fram nu, eftersom det finns så mycket sand på vägarna, så är det halt att köra mopo. Så jag plockade fram cykeln och pappa pumpade upp decken. Cyklar med Emma och Emma imorgon till skolan, troligen. Emma retarden vill starta halv redan. Glöööm de! Sommarn kanske faktiskt är påväg snart, fast de nu snöade här om dagen meen.. 

Tror jag ska ta mig i kragen och gå och sova före elva idag... har blivit mycket sent de senaste veckorna..
Meen så tänker man ju alltid.

- sötisarna Emma, Alexandra & Emma för en vecka sedan imorgon -

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback