Hej!

Skönt att ha både religions-, och finska arbete är klart gjorda.
Besökte bageriet med Janni efter skolan, hade en riktigt skön pratstund!
Efter det begav jag mig hemmåt, lagade middag och sedan for vi efter Emma.
Lagade finska arbetet med Emma i någon timme. Massa klippas och limmas blev det. Stiiiligt blev det också, pink, svart och vitt. Haha, man skäms nästan!
Tyvärr har jag inte hunnit läsa så mycket engelska... inte finska för den delen heller.. ;s har finska prov på måndagen (jo jag vet det är en vecka dit...) och jag fattar NOLL av vad vi talar om. Känns inte riktigt bra. Måste verkligen börja läsa på det imorgon, både finskan och engelskan.

En av de fula bilderna på mig. Sista bilden i bildjuttun jag har haft.  ;D








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback