Haha

Slutade 14 idag, men det blev bara som en kort hål timme på café med syster och mamma & tydligen också mina släktingar. 15 blev det kör och sedan var det bara att gå hemmåt. Var ute i någon timme, hackade is med mamma. Ca. 8 centimeters is. Jag startade skotern också! Hheehe, tror inte jag kan käöra ännu, men kanske nästa vecka, om jag har tur! :) Lite provläsning, smyckes"lagning" och så har jag städat bilen, hoppeligen får jag lite € för det till min kamera. Vet fortfarande inte vilken jag ska köpa. ;s



Funderar dessutom på att skaffa en liten tatuering, tillsammans med mamma. Men man vill ju att den ska betyda nåt för en.

- Amanda -


fin bild, fin header ! :) http://allmyfab.blogg.se/

2011-04-08 | 09:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback