Godmorgon!

Hann inte blogga igår, jag läste på prov och hade massa annat att göra. Har engelska prov idag och borde skriva o mitt tyska förhör men har inte hunnit läsa till det så ingen vits att ta om det. Sålde massa av smycken igår också! Roligt att folk är intresserade! Vet inte om jag kommer hinna blogga senare idag, isåfall bara via telefonen. Eftersom jag far till Helsingfors med 3 härliga personer! Enrique Iglesias here we come! Vi far med 16.15 tåget och kommer hem sent. :) Men nu ska jag pina mig igenom en skoldag med tyska, engelska, kemi, finska och någo annat.

Snart är det dessutom lördag! (; Planerna klara för den dagen. Fredagen måste jag fundera ännu lite på..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback