Var till läkarn idag !

Var på ett läkar besök idag ! När jag kommer dit, så är det en svensk doktor, en från sverige.
Jätte trevlig var hon. Det är ganska kul att det kommer svenskar från sverige till södra finland och får jobb ;) Jag har förut varit till en utländsläkare (från sverige) och som alla undersökningar visar, så är man mycket gladare  & öppnare i Sverige än i Finland, och det tar de med sej hit ! Men, jag var dit angående min rygg, och inte sa hon nåt nytt som jag inte redan fått veta. Hon skrev ut någo recept, men tvivlar på att det kommer hjälpa, sorry. :P Hon sa också att jag var "otränad" och att det enda som kommer hjälpa är att träna,
och inte bara en period utan jag kommer måsta träna hela mitt liv, för att int ha sjuk rygg.
Såå.. jejj. ;) Men kanske lika bra, så håller man sej i form anners också.

Matematik provet gick sådär.. failade totalt sista uppgiften :/

Var till Darins efter skolan med Janni & Alle
Sedan for Janni (till pojo på hjälpledarmöte) och Alle och jag blev och vänta Alles buss :)
Kul att ha en pratstund med Alle :) ♥


Ensam hemma, så ska se vad jag hittar på.
























snälla Amanda , sluta länka en massa ord .. de ser bara dumt uut ! :)))

2010-09-08 | 21:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback