Ozzy Osbourne

Äntligen ett ordentligt blogg inlägg.
Gårdagen spenderades blandannat i Hartwall Areena där jag var och kollade på Ozzy Osbourne !
Fick en trevlig överraskning i skolan, att en biljett var ledig, så jag tog chansen och for och se på den världsberömda stjärnan.
Måste säga att jag är otrolig ! Han är 60+ och hans uppträdande var jätte bra !
En del av det att jag valde att fara och se på honom var ju också det att Ozzy är Ozzy,
ingen kan härma en som honom, så det i sig att sett honom live gör det bara bättre.
Han spelade i knappa 2 timmar, medans han tog paus så spelade trummisen Tommy Clufetos ett solo,
som var verkligt bra !
Rob Nicholson spelade bas honom reagerade jag inte så mycket på, men eftersom han är med i bandet måste han ju vara bra ha också.
Gitarristen Gus G reagerade jag däremot på !
Otroliga solon och energi.
Mer kan jag berätta, men ingen orkar läsa ;)


Ozzy, Tommy & Gus



©



©

Tyckte verkligen att det var värt att se dem !

Det spelar ingen roll om du inte känner till dem eller inte, far och kolla på dem om du har chansen !

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback