Cruis

Hejj !

Som Janni berättade tidigare om dagen så hade jag samma program,
men jag simmade inte. Skulle ut på länk, men hehe.. det blev ju som det blev
med den saken ;)

Efter skolan åt jag kebabtallrik med Janni, Sara och Emma.
Sista godbiten före träningen sätter igång !
Det nya schemat till sportten har kommit som jag väntat länge på.
Äntligen ! :D
Nu är det trääääning som gäller, det finns 11 kurser i veckan jag skulle kunna fara på.
Men far kanske på 7 -9 ? :P
Beror på hu mitt vanliga programmet är.


Efter det kom Janni till mitt, tala o såå, gjord inge specifikt, men hade helt kul endå :)
Senare ringde vi upp Emmi och fråga om hon skulle komma på cruis, och det kom hon,
så vi for o köra lite. Billnäs och city. ^^.


NU läser jag tyska ord.
Urkpåburk.
-.-

http://www.soderstrom.fi/Thumbnail.php?type=book&size=large&name=9789515222787.jpg


 

 

 

 

 

 

 

 

 




det kanske är en av anledningarna till att jag ligger i topplistan också

2010-09-01 | 21:29:48

joo int va de ju urkpåburk utan kakkapåburk ;)

2010-09-01 | 21:32:17

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-02 | 03:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback