Vardags lyx

Tog mig en liten sovmorgon idag, vilket var mycket behövligt.
Ett besök på stan blev det också.
Besökte åtta råttor, åt en god semla och drack appelsin juice, ett gott litet morgonmål.
Hade kollat in ett par byxor i canny igår, så det bar av ditåt.
Blev ett ganska dyrt besök, talet börjar med en 2'a ... hrmhrmm... eftersom hela familjen var med.
Bror köpte kläder, pappa skor, mamma hårprodukter och sen jag 2 par byxor och hårprodukter (:

Nu sitter jag mest hemma och chillar äter lite lördagsgodis.
Ska hjälpa mamma sortera lite foton.
Senare ikväll blir det middag på (enligt mig), stadens bästa restaurang (y).
Mamma och Pappa har ett års bröllopsdag nämligen.
Så Grattis till er !



//amanda ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback