Upps.

Förlåt har uppdaterat dåligt.
Ska berätta kort om onsdagen och idag åtminståne :)

Igår fick vi håltimme på musiken, så Feliciahani och jag drog på café, köpte lite godis och var ett varv till canny.
Älska håltimmar !
Efter det var jag till pojo på hjälpledarkurs. Fick också reda på att jag ska spendera halva min dag i Hangö.. med massa ungar. Kul ! Meeen, nog får det väl gå ann.
Vampires suck, bio blev det sedan. En läppä film. Lite torr humor såklart, men det passade ju Emma, Robin, Simo, Emma och mej ! :D


Programet idag har varit, skola och skolsähly.
Fick ut engelska provet idag, 9 ½ !
Riktigt nöjd måste jag säga att jag är (;
Hoppas bara att vi får ut biologi provet imorgon.
Sedan måste jag börja läsa på fysik och hälsokunskaps prov. ://

Nu försöker jag få telefonen kopplad till datorn, så man kan överföra lite juttun..
men det vill inte alls lyda mej.
Varför funkar int telepati?! tråkigt.


Skulle lägga in lite bilder också.. men måste få över de från telefonen till datorn först..
sååå det gick inte den hä gången . ;s





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback