Shit Happens.

Lördagen är över om 65 minuter, från och med nu.
Har hunnit med ganska mycket idag.
Middagen på brasseriét var utsökt, blodig pepparbiff med sås, stekt potatis och morötter.
Gott !

Har hunnit läsa hälften av biologin också, känner inte alls samma press som jag brukar..
förut har jag hatar biologi proven, varför lägga nåt på minnet som inte intresserar mig det minsta ?
Men det är annat den här gången. Nu gillar jag det det handlar om och det går ganska lätt att läsa det (;
Känner bara press på att få bra vitsord.. ;/
Engelskan borde jag också läsa på. AJ.

Imorgon blir det shopping för hela slanten !
Med mamma såklart, höhö (;
Vinter rock står på högst upp på listan.
Ikea besöks troligen också.

Ska kolla klart PS. I love you nu :)
Sorlig javisst ! Men bra !



I'm sorry for what i done.
But you were not (!) any better than me.









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback