Mina favoriter i Idol

Alla idol finalister är otroligt bra och duktiga, men vissa favoriter har man ändå iallafall. :)

Andreas Weise är en av årets idoler. Foto: Linus Hallsénius/TV4
Andreas, har inte hört så mycket,
av honom, men det lilla jag hört..
så är han verkligt bra, lite
konstiga låtval, men anners bra.


Jay Smith är en av årets idoler. Foto: Linus Hallsénius/TV4
Jay, vad kan jag säga ! Om jag
ska erkänna så måste jag säga
att han är min favorit på rock
fonten, så otroligt jävla bra
är han ! ♥


Elin Blom är en av årets idoler. Foto: Linus Hallsénius/TV4
Elin, en tuff brud från Finland !
Hon är också bra, men måste
ändå säga att jag är lite
besviken på hennes insatser.
Låtvalen har inte heller varit
något att hurra över.


Geir Rönning är en av årets idoler. Foto: Linus Hallsénius/TV4
Geir, han är från norge, men bor i Finland  
(så nog måste man ju hejja på honom)
och han har erfarenhet redan, vilket gör
att ha håller högstandard och att man
inte kan jämföra honom med någo
16 åringar. Geir har talang också
såklart.


Minnah Karlsson är en av årets idoler. Foto: Linus Hallsénius/TV4
Minnah, stark och stadig röst,
vilket jag tycker är bra. Hon är
verkligen bra. Energi på scen
har hon också.


Alice Hagenbrant är en av årets idoler. Foto: Linus Hallsénius/TV4
Alice, har en speciell röst,
ingen annan i tävlingen
sjunger henne, vilket
bara är possitivt.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback