Lördag !

Varit till stan ett varv, ätit toast och köpt lite dynor.
Som sagt så var dagens planer oklara, kan berätta lite mera nu, fasst de är ännu mer oklara nu :P

Tanken var den att jag skulle till ekenäs på fest med emme, emma och alle (?).
Meen, det blev inte rikigt så sen ändå.

Kvällen kommer ändå inte spenderas hemma.
Endera befinner jag mej hos Felicia eller så hos Jannis, beroende på lite olika saker.
Men kvällen kommer bli jävlit kul vilket eller.
(;

Imorgon är det kyrka som gäller säkert, jeep Amanda ska till kyrkan !
Pojokyrka såklart, men kryka som kyrka.


Nu väntar jag bara på att Janni ska ringa och sedan ska vi se hur jag ska spendera kvällen.
:D


en bild från marknaden på Toto & Robin :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback