Here I Go Again.

Har varit sedan 11.00 på barnloppis, hjälpt min gudmor och mamma.
Nu är jag så otroligt hungrig så jag skulle kunna vräka i mig en massa mat, men ska iställe se om jag tar en frukt och bara lite mat. (: Borde ju mätta det också.

Min familj lägger verkligen mig på test, chips och godis har varit på besök hemma sedan igår och jag har inte fått ta nåt av det. Iställe har jag suttit och ätit bröd och mandarin. Tycker synd om mig själv. ;s Meen har man överenskommelse med Janni och Emma så har man. :)





// amanda


sv.

Halloj och tack för din komentar :)



* Jodå, jag jobbar! Men tycker inte om att skriva om arbetet i bloggen :)

* Hur jag har råd med mina underbara väskor...? För mig är det självklart att ha ett sparande så att man aldrig hamnar på bar backe! Det gör ju även att man har råd att unna sig det man vill när man hittar det man vill ha :) Dumt nog så är det just Louis Vuitton som jag fastnat för, haha, men man lever bara en gång!

* Lever du på din mans pengar? Verkligen inte! Vi lever på varandras :)



Ha en bra dag!

2010-10-31 | 16:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback