FRIDAY NIGHT.

9 ½ i biologiprovet, 3 poäng från 10... harmar nog, efter som 3 saker var slavfel.
Men missnöjd är jag deffenitivt inte.
Där ser ni, jag lägger allt för höga krav på mej själv. Inget är bra nog för mej själv.
Kan vara ganska tufft ibalnd, men I'll be fine (:

Jag kommer spendera kvällen hos Alexandra, med massa härligt folk.
Tror verkligen det kommre bli en toppen kväll.
Beroende på vem som kommer.. kanske.

Nu värmer jag mat.. lyssnar på musik och ska sedan börja plocka ihop alla saker för ikväll och imorgon.
Ska spendera o9oo - 16oo i Lappvik ensam med Biggi.
Någon barnenshöstdag, där 7-12 åringar får lära sej om kroppens viktigaste organ.

Hösten är verkligen här nu.. :/
Snart vintern också.. snöar i helsingfors just nu..
De e is på skotern på morgonen, svartis på vägarna och minusgrader ute..
Det här gillar vi inte dirket.. men hellre vinter än höst !
Vill slippa allt regn och blåsväder.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback