Snabbt inlägg

Hade endast 1 vanlig lektion idag. Var inte med på gymnastiken pga. att jag har haft hosta, snuva etc. Efter gymnastiken for vi till Axxell, där det arrangerades Axxelldagen idag ! Hoppades på att se någo bekanta, och joja, vissa såg man ju. Men inte många :/ Hade biologi sista lektionen, intressant.

Körövningen efter skolan gick riktigt okej, med tanke på att jag har varit borta 2 veckor och min röst (stämmband) inte är i bästa skicket. Så har väl inget att klaga över anners. ;)

TRESemmé hår inpackningen testade jag igår. Måste säga att jag är mycket nöjd med den ! Den funkar bra och den är varken dyr eller tar slut snabbt. Så köp den om du använder mycket hårprodukter eller fön, plattång etc. Du kommer vara nöjd med resultatet. Jag använder både shampoo & balsam av TRESemmé, och nu även hårinpackningen.



http://nerunderstolen.blogg.se/images/2009/page_006_offer_00110c57_56124768_60565443.jpghttp://eiraheidemo.blogg.se/images/2010/haermask-tresemme-deep-cond_110492483.jpg


Ska läsa klart SL nu, och sedan kolla första avsnittet av Desperate Housewives ♥







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback