Paycheck

Sista dagen på Skeppsdal, kommer kanske inte direkt sakna katterna, men efter 2 veckor där lär man sig deras personligheter. Och att märka hur underbara de är och ändå veta att de är "hemlösa" känns ganska deppigt.
Så jag hoppas innerligt att alla de katter som är där nu Amanda, Masa, Ida, Mimmi, Latzkissa, Mandy och den nya kissen hittar ett bra ställe att bo på. (:
Imorgon står jag i ekenäs, MATILDA butiken och hoppas på att folk skänker lite pengar till hemmet, kanske köper mat, inte vet jag?




OCH så fick jag "lön" idag, blev helt chockad. Jag fick ett kuvert, tackade snällt och öppnade det inte, såg bara att det var till canny. Jag trodde det var 15€. Så jag brydde mig inte om att öppna och kolla.
När jag kom ut i bilen, öppnade jag kuvertet.
50€
.
Lite chockande ! Men såklart så blev jag ju glad, har kollat in en cardigan, så kommer väl köpa den. (;





Jobbade ganska sent idag, så jag missade bion. Men måste bara ifrågasätta en sak, vem sätter en bio att börja klockan 17 redan ? Lite väl tidigt. Så nu far jag på lördagen istället klockan 21 med Emma & Sara ♥ efter att jag kommit hem från mässan i Hesa.


Väntar på mina vinterskor ! Vill verkligen ha dem nu.



Jag har lagat smoothie också, SÄLLAN.
Känner mig så nyttig, heh.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback