Lilla jul

Min plan igår kväll var att jag skulle sitta uppe till 00.00 och sedan dricka glögg, äta godis och njuta ! Efter som min godisstrejk tog slut. Meeen.. det slutade med att jag somnade på soffan nångång 11 tiden :D
Men idag har jag ätit godis och druckit cocis. Måste bara få säga att jag blev besviken....... godiset var inte så gott som jag kom ihåg, så jag har inte ätit nåt mycket idag, tänk sådan tur ! Men cocisen var nästan lika bra smakande som alltid.

For till stan med mamma idag, köpte en ny concealer och lite annat smått o gott :)






Har bakat pepparkakor idag
,  men bara för att ha att bjuda idag. Så det blev bara någon korg inte mera. Efter att jag bakat idag har jag kommit fram till att jag inte gillar att baka pepparkakor ! VERKLIGEN INTE.




Mommo & mofi har just kommit, så ska snart göra glögg och äta lite pepparkakor, senare äta lite mat och efter det till Emma.


Loveyougirl <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback