Har inte hunnit blogga.

Som sagt, dagen har varit ganska full späckad med program.

Sista dagen prao idag.
Är på nåt sätt ganska skönt att slippa tillbaka till rutinerna, men eftersom man börjar skolan igen betyder det att man får massa läxor, prov etc.
Det är definitivt inte lika roligt. Jag har stått 6 timmar i MATILDA i Ekenäs idag. Många var intresserade av verksamheten och jag tror absolut att någon av de katterna som nu söker hem får ett nytt hem inom kort :)

Har sett massa männsikor som man nångång ha träffa o tala me också, kusiner och andra männsikor ! Mittiallt kommer det in en lite roddig gubbe, och börjar tala me mig. Han talade och talade.. blev lite obehagligt när han börja säga att han bodde i Karis, hade kattungar och undrade t.ex. vad jag heter. Så checkade jag klockan och måste springa till bussen, halt och sjuka helar
> inte så lätt att springa då heller. :S Men jag hann med bussen iallafall.

Har hunnit till Canny idag också
! Köpte en stor tröja. Väldigt casual. Blir fin med ett par jeans och vit topp. Blir väl också morgondagens outfit.
Blev Darins rullakebab efter Canny. :P

Undrar också; ska vi ta bort smiliprogramme eller ska vi ha kvar det?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback