FRISSA




Dagen har gått bra, nu funderar jag på hur jag ska göra imorgon, men jobbet osv.. ;/
Lite roddigt.

Kompisfotona har kommit ! Hehe, här är det på Janni, Mej & Emma. ♥




BöckerBöckerBöcker. Fick lust att läsa efter tisdagen, läste slut boken "syskon kärlek" en jätte bra bok. Läsvärd.
Så kanske jag lyckas lösa nån av de 4 böcker jag lånat.




Besökte frissan 18.00 tiden. (: Stina toppade håret, orkade inte lägga färg i det.. får vara som det är nu. Längden blev lite kortare.. men håret växer snabbt (mitt speciellt). Fick med lite produkter från en ny serie hon har köpt in, ska testa dem några gånger, om de är bra så får jag köpa mer (;




Nuu... borde jag dra mej och kolla på handbolls match.. sade till Janni att jag kankse skulle komma.. så måste väl dra iväg mej dit om jag orkar byta kläder.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback