Irriterad


vafan ska de va så svårt för ?!

började så att gå på gym o såå. och nu ha ja it vari på 2 månader, o de värsta är att man märker det.

varför ska da va så svårt att få en platt mage ? behöv fö fan inga muskler, men vill ha den platt.
är så jävla arg på mej själv för att jag int orkar, hålla på och träna och hela tiden bryter mina löften om att jag ska "ta 100 magmuskler per dag, äta nyttigt osv" och det värsta av allt är att jag började så bra med att gå på gym och jag märkte skillnad, och tänkte "summer 2010, here i come" och sen orkar man i 2 månader gå dit o hålla på sen orkar man it mera o sen far allt åt reven.
måst skaffa ett månads kort efter konfirmationen ! så gymmar jag en månad sen är det sommarlov och då tar jag 10 gångers kort.

blir bara så jävla besviken på mej själv.




lilla du , du har en platt mage ..

u are soo ready for summer 2010 ..

2010-05-10 | 17:29:43

Amanda snälla, om du ska hålla på sådär knackar anorexin snart på dörren.. Jag vet hur du ser ut och du har ju en helt jättefin, platt mage. Har tillräckligt med kunskap att veta att hur många situps man än tar på en dag syns knappt någon skillnad alls, det sa vår gymnastiklärare och också geografiläraren har sagt det. Jag tycker du ska acceptera din kropp för du är helt perfekt.

2010-05-10 | 20:19:50

Lättaste sättet är att inte tänka på det och gå runt och se på magen hela tiden. Spring och gör magövningar! Och gör inte bara situps för det tränar bara en muskel på magen utan gör olika magövningar. Du behöver inte göra så många om du gör några varje dag eller varannan. Och minska absolut inte på maten, utan minska på sötsakerna istället! Bara några tips som funkar för mig :) Och dessutom ser du verkligen inte ut att ha behov av att träna så mycket, så ta inte i för hårt :)

2010-05-10 | 21:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback