I´m not stupid... I just don´t care.




Tyskaprov .

http://www.databankt.se/tyskland.gif

Emma och Jens blev och trycka våra skjortot för nattsäbän igår.
Måste checka dem idag ! "D
The Frudes:
Emma
Marie
Jens
Jonatan
Oscar
Conny
Nicke
Crisse (?)

Amanda

Nån jag glömt... säkert ! ;)



Dagens planer är att klara tyskaprovet (alla jävla der/die/das snurrar i huvu, o har ingen ordning på dem mer)
Sedan bete mej ordentligt.. på lektionerna.. att man int hamnar bli kvar (igen).
Canny (?)
Hem och öva på matematikprov.



SV :

asso jag har faktiskt ingen aning, jag skrev på fb 3 gånger om bloggen, men inget mer. och jag komenterade ingen blogg alls (; vi är vel helt enkelt bäääst :D

2010-05-06 | 07:19:39

men det går att bli medlem på gratisbio om man bor i Finland också! :)

I headern på hemsidan så går det att välja land. Så det är bara att klicka i Finska flaggan :)



Testa genom att klicka på länken! :)

http://gratisbio.se/?RecruiterID=177172

2010-05-06 | 13:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback