Najs & Bajs

Sitter och chillar med choklad och en Suosikki tidning ;). Borde egentligen läsa till hälsokunskap förhöret och fysik provet men har inte haft ork. Har varit mitt nolife jag och suttit vid datorn och tittat på TV typ enda sen skolan slutade -.-
Men nu har jag en bättre orsak att sitta på datorn än Facebook och farmville, bloggen!
Har bestämt mig att försöka satsa på den när vi nu lagade en :P

Här kommer Najs och Bajs inlägg! Funderade på att typ alla har Hiss och Diss, så jag skriver ett Najs och Bajs inlägg istället.
Najs

+Bike med Amanda <3, kommer att bli nice att få fit ben till sommaren ;)
+Napakoru, skit läckert! Sku vara nice att få!
+Våren! Längtarlängtarlängtar efter våren och sommaren, hoppas snön börjar smälta ordentligt snart!

Bajs

-Snö! Den sku få smälta redan, vill börja gå med vårkläder!
-Städning! Behövs det förklaras ens? 99% av ungdomarna (med en liten felmarginal!) hatar att städa. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback