Sårena utan kompresser



Hade förståt lite fel >_<
Vi åker till Korppo imorgon tidigt.

När jag tvättade såren från cykel accidenten passade jag på att ta några bilder åt de som tvivlade på att såren var äkta 8)
Såren ser mycket bättre ut nu som tur när de är tvättade. Är bara mycket rädd att det kommer att finnas kvar enorma ärr. Speciellt på armbågen :s

Bild på bränn/skrubbsåren hittar ni här.
Tänkte ifall någon har typ mega obehag för sår så jag lade en länk istället :)
Hoppas den funkar.
Fast jag tycker själv att de inte ser så fula ut nu, tro mig de såg värre ut med blog och damm :D


Måst ha missat nåt inlägg , va har hänt åt dej ? /:

2010-06-12 | 21:52:24

Tänk hur dáligt det sku ha kunna gá! Du sku ju ha kunna falli med huvud mot backen, spräckt upp huvudet & dött!!! Jag är glad att du int dog, va sku ja ha gjort utan dig?? Va försiktig nu sen.

2010-06-14 | 10:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback