LOVE YOU GUYS




Varit en UNDERBAR dag !


For till Janni och böt till hennes skooter som är registrearad för 2.
Janni, Conny, Krista, Tobbe och jag for till sportplan och spelade fotboll och annat. Sedan kom Mimmi (bilen) och Alle dit ! :) Spelade persepallo och såå. Sedan for vi in till stan på kebab, där var Lydia, Oksanen och Pinja. Efter det blev det ängen en stund, sedan butiken och hem till mitt :) Conny for hem efter butiken. Hemmifrån mitt fick André, Alle, Tobbe och Mimmi skjuts till svedja av min pappa som på samma gång körde dit Charlotta, Pontus och Peppe. Jag körde hem till Jannis, hämtade hennes stuff och sedan vidare till svedja. Hade jävlit roligt där, med alla ! Alla var med och vi simmade (alla förutom fjollan andré), spelade vollyboll och härjade. Säger bara att schack som är i våra kompiskretsar vet verkligen hur man har ku ! :D Sedan skulle de andra hem så jag och Janni for hem till hennes, jag böt till egen skooter och for via bussis för att se om pojoborna ännu var där. Och det var dom ;) Var där en liten stund.
Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem med mat. fetmakid.

Har över 100 bilder, men laddar bara några hit :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback