FOBI !

Jag har fobi för myggor, getingar, knott, bromsar och humlor. Alltså allmänt flygande djur som kan göra mej eller andra illa.
Jag tror världen skulle vara en bättre plats om bara humlan skulle finnas !
Humlor är ganska söt men de andra krypen är allmänt fula, elaka, sticks eller bits  och onödiga !
Flugor och blomflugor går sedan bättre, om en sådan kommer emot mej, slipper jag springa omkring skrikande och bli till åtlöjje för de jag är tillsammans med.
HAR DUNÅN SLAGS FOBI ? VAD ISÅFALL ?


uuuuuuuuusch jag HATAR hajar!!!

2010-06-28 | 20:31:46

Utan getingar skulle världen inte fungera. Insekter finns för sin anledning. Er blogg är inte sjukt likt kissie's som ni skrivit i en av hennes kommentarer. Kanske kommer när ni är äldre? Hoppas ej. Er blogg är söt på sitt sätt. Sköt om er.

2010-07-21 | 13:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback