It´s not my fault,



Dumt huvud så får kropen lida, bruka min pappa säga.

Idag stämmer det bra in på mej.
For ut, läste bok i 3 timmar, kommer in och ska ta en svalkande dusch.
Uuh mina ben är röda och mina armar !
E ganska sjukt för tillfället.. ;s


Jag som tänkte ta på en klänning imorogn på F´s konfirmationsfest.
Sir fram emot det ! :)


Efter 4 dagar ensamhet här hemma, sitter det riktigt bra med lit eordentlig mat och sällskap !
;)



Måste smörja mina ben.. ahh nam dom e nog så heta. ^^.


Ha du blivi sol bränd O.o ;S

uff.. längtar tills du kommer :D

2010-07-03 | 14:12:15

ai rikit kropen får lida .. ? ;D

ja trodd att de stavades kroppen ;)););)

2010-07-03 | 14:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback