Alejandro


Lade märke till att Lady Gagas sång "Alejandro" hade fått en musikvideo.
Den är ju lite dirty och så, och jag tyckte inte speciellt om den.
.
Har funderat vad Gaga menar med låten, it doesen't make at all sence liksom..
Tänkte att den inte hade en betydelse alls enda tills jag såg en kommentar
under videon på youtube:
.

Alejandro means man's defender and protector (GOD)

Fernando means ardent for peace (JESUS)

Robeto means bright or shining fame (HOLY SPIRIT)

Babe is the same as a child ..

" don't call my name, don't call my name alejandro (GOD), i'm not your babe (CHILD).."

don't call my name, don't call my name GOD, i'm not your CHILD, i'm not your child. Jesus don't call my name, don't call my name Holy Spirit.

GOD jus let me go..

.

I heart Gaga was an atheist.

(Atheist betyder gudsförnekare)

.

 



Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

2010-08-01 | 03:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback