Soffpotatis

Var till kyrkan igår kväll, där uppträdde vi med luciamännsikorna och så konstaterade vi att om man inte har nåt tanktsinne så har man inte. Min gudmor Helena var också med i krykan och kollade med mamma, medans resten av fmailjerna var i Påminne och åka slalom. Senare på kvällen, nio tiden  så for vi och äta mat till Brasseriet. Åt en god cesarsallad med kyckling.

Idag sov jag länge och sedan att jag steg upp har jag inte gjort någon nytta alls, jag har bara luggit i soffan och kollat tv hela dagen. Har lagat mat och så kom jag på att det är jul snart. Och att pappa fyller imorgon. Eftersom sista dagen man träffar alla i skolan är på onsdagen, betyder det att jag måste skaffa julklapparna imorgon. JAg tycker det är så himla jobbigt att vet vem man ska köpa julklappar åt. Men det löser sig väl.
Planerna för idag var egentligen att vi skulle göra nåt med tärnorna + lucian kanske, men ingen orkade väl sen ändå :P


Imorgon blir det kyrkan och stan. Sedan ska jag sova och vila rösten.


En söt och sommrig bild på Janni. ♥








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback